i m p u l s e c r e a t o r phÓrum

www.impulsecreator.hu | www.drumandbass.hu
It is currently 13:54, 13-08-2026

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Soundcloud etikett
PostPosted: 14:39, 29-05-2011 
ujonc

Ez a thread egy kis brainstorming arrol, hogy Soundcloudon szerintetek mi az ami a megfelelo hasznalathoz es mi az ami inkabb spamhez tartozik. Lazan kapcsolodhat a self-promo temahoz is.

Kezdem en azzal amit nem kedvelek:

- track sharing spam: ember vakon megoszt velem es meg 2000 mas userrel egy trekket, ennek olyan feelingje van, hogy 2000bol csak erdekelni fog 100 embert, ugyh a tobbi 1900nak nyugodtan meg lehet tolteni vele a postaladajat/dashboardjat
- follower spam: olyan ember kezd el kovetni aki meg se nezte a zeneimet v azt h ki vagyok es mas 2000 embert kovet, es egy het mulva lecsereli ezt a 2000 embert masik 2000-vel.
- comment spam: en (perverz modon) tenyleg kivancsi vagyok arra, hogy neves eloadok miket kommentelnek es favolnak, es vegig szoktam nezni. Az a para h a Soundcloud jo meg minden, csak nem tudom megcsinalni benne, hogy Gerzsonnak ne lassam a napi 10 kommentjet, de mittomen Photek-nek szeretnem latni az evi egy kommentjet (kiveve ha torlom Gerzsont, de azt nem akarom).

Profile  

Post subject: Re: Soundcloud etikett
PostPosted: 15:05, 29-05-2011 
ujonc

i11 wrote:
- comment spam

van egy mouseover menü 'mute' opcióval

Profile  

PostPosted: 15:11, 29-05-2011 
ujonc

flow wrote:
i11 wrote:
- comment spam

van egy mouseover menü 'mute' opcióval

ajaj, tenyleg:) akkor marad a masik ketto

Profile  

PostPosted: 16:18, 29-05-2011 
droid

En nagyon utalom a spamet, es mivel soundcloudon nagyon nem tudtam vele mit kezdeni igy kikapcsoltam minden olyan funkciot, ami nem letfontossagu.

pl Dashboardon csak nehany opcio van bekapcsolva:
Tracks: Exclusive Tracks
Activity On Your Tracks: Comments | Favourites
Conversations: Mentions

A beallitasokban pedig nem kapok emailt, csak azoktol, akiket en is kovetek, ertem itt a direct msg-re es a private trackekre, a tobbirol havonta egy digest mail.
Akinek valami fontos uzenete van es meg nem ismerem az eler aimon vagy emailben, de abszolut nem szeretem, ha soundcloud uzenetekre kell valaszolgatnom.

Privat trackeket is csak akkor hallgatom meg, ha letoltheto es tenyleg privat, tehat nincs 2987 masik user a megosztottak listajan. Ne legyen elerheto a megosztott zene mindenki szamara, szeretem ha csak nekem szol, ha mar nekem akarja mutatni. A szamomra zavaro jelensegeket meg szo nelkul torlom, vagy lenemitom, jelenleg 43 ilyen van, abbol pedig 2 magyar.

Profile  

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]