Kedves paperdog!
end of time: tetszik az otlet, break-vocal.. jol osszeraktad
viszont ami elsore megutotte a fulemet, az a hangzasa. Nem is a dobok voltak szamomra furak elsosorban hanem inkabb a zene massiveitasa. Kicsit serti a fulemet a magas a zeneben, valoszinuleg nem figyeltel a clip out-ra, es talan meg a mely is sok egy picit.
A temaja, dallam valtozasa szerintem jo, bar a dobokat annyira nem varialod, ezeken is lehetne finomitani egy picit..
Ami tetszett,hogy a dobot jol osszeraktad tehat abban "ures teret" nem igazan hallok, de egy kis bassdrum mehetett volna meg bele erosebben
Igy,hogy lassan vege a zenenek mar picit "idegesit" a vocal, de annyira nemgaz!
Most lett vege, tenyleg picit hirtelen tortent benne a valtas, es itt is hallottam,hogy sok a magas benne.. lehet eq-t, vagy filtert tekerted meg tulsagosan.
masik kerdesedben is megprobalok valami hasznalhatot irni.
Tehat igy elso hozzaszolaskent felejtsd el a reason-t. Ne menjunk bele miert, ha rajossz akkor mar nem fogod megkerdezni!

)
reason: ha dobot irsz, akkor mondjuk csinalj olyat,hogy minden dobhangot uj redrumba raksz be (vagy nn19be), es igy minden hangot onmagaban tudsz allitani eq-val. allitsd be tokeletesen, fulre, es pcn se menjen clipoutba. Igy jobban kitudod emelni a dobot, es meg jobban is fog szolni.
igy nagyjabol ennyi, a tobbit okositsd ki magadtol ;)
sikert!