rezo wrote:
sire wrote:
postkommunista
azert ebbe barmifele ideologiat belelatni szerintem tobbmint rohejes
szerintem ezt te sem gondoltad komolyan, csak megszokasbol graviroztad bele a mondatba, hiszen te sem gondolhatod azt komolyan, hogy egy ingyenes bulin, barmifele egyeb realitasa van annak, hogy ne legyen deficites a buli, minthogy a fogyasztasbol probaljak meg eloteremteni a profitot. vagy matricakat kene arulni, esetleg polokat? termeszetesen jogod van leirni, hogy mennyire szarul erint ez teged, de nehogy mar te legyel felhaborodva, mikor radszolnak, hogy mekkora egetvero faszsagokat hordasz ossze. amugy meg elirtad, mert POSZTnak irjak magyarul.
nem voltam felhaborodva azokon, akik normalisan erveltek. az viszont nem tetszik, hogyha hisztizesnek minositik a szerintem jogos kifogasom. tiszteljuk mar a masik velemenyet, meg akkor is ha nem tetszik.
termeszetesen nem varom, hogy ingyen legyen (es tuntetni se megyek, bar nem tudom hova kellene) az alkohol, de hogy a BOLS vodkaert 800 froncsit kerjenek (liter finlandia 2800 a metroban, 1 literbol 25 db 0.4 jon ki, azaz 17.200 haszon egy liter vodkan, ceteris paribus) egy szabadteri, meglehetosen minimalista helyen, azt kicsit meredeknek erzem.
mivel nem vagyok gyakori mokka latogato (talan ez volt az elso alkalom iden (szigetet leszamitva, szeljegyzet: akkor 600 volt), igy most hoztam fel a temat. lehet hogy nem elsokent, de akkor mi van? talan csak van valami benne, ha sokszor felmerul, nemdebar?
a postkommunista jelzo meg azert helyes, mert abban az eraban volt divat mindent kussban elfogadni, amit eled tettek.
szepjoestet mindenkinek