|
en kb. most latom elosszor ezt az egeszet. ugyhogy elolvasvan irok.
Soulja: az, hogy te mit ismersz es mit nem, az kb. senkit sem erdekel. Attol meg, hogy TE beirod, hogy azt se tudod mi az a subwoofer, nem fogjuk bezarni, es sirva hazamenni anyucihoz.
bar azert sztm. tudod mirol van szo, csak degradalni akarod.
tegyed. de csendesen, es kuldjel magadnak egy kepeslapot amibe bele irod, hogy nemtudommiazasubwooferesnemiserdekelmertcsak.
9: Te miert regelsz a divatrol ? 1: En nem vagyok divat, es nem csinalok felhajtast.
Bar ha te akarod mondhatod ram meg az egesz bandara, hogy "divatos es felhajtos majmok." igazabol leszarom...
2:Az nem divat, hogy 1 eves fennallast unnepel a csapat. Vagy talan zavar, hogy tobb helyen mozog a subwoofer mint az az intezmeny ahol Te musort vezetsz?
eleg szomoru, hogy ilyen a felfogasod, es abszolut nem ertem ezt a mentalitast, mar csak azert sem, mert mi 1 ev alatt nem fikaztunk senkit sem. Plane nem nyilvanosan.
3: Annyi kozunk van a deepened2hoz, hogy megkertek minket csinaljuk meg a d&b termet.
massziv es massza ? mirol beszelsz ? Latokor es iq = ingméret. Ha 800-1000 embert kepes befogadni a palm house, akkor mit zavar teged ha mindket helyen van telthaz ?
Senki nem kivanja toled, hogy hagyd ki a Jánost 2-an, de attol nem leszel nagyobb ember, hogy beirod a vegere " alig huszegynehany eves, mikrobiologus, volt egy zsenialis elso albuma (98) egy kellemes masodik (99) es csinalt par partihimnuszt."
a himnuszt meg kihagyhadtad volna, mert nekem mas elkepzeleseim vannak arrol, hogy az mit jelent.
peace
|